I. ПРЕДМЕТ
Чл. 1. Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „ЕС О ЕС ЛОКСМИТ“ ООД, ЕИК 201442226, със седалище и адрес на управление: България, гр. София, бул. ''Климент Охридски'' 25, наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК, и клиентите, наричани по-долу ПОЛЗВАТЕЛИ, на платформата за електронна търговия SOSLOCKSMITH.BG, наричана по-долу „SOSLOCKSMITH.BG”.
За да можете да използвате сайта SOSLOCKSMITH.BG Вие трябва да приемете и да се съгласите с публикуваните тук условия. Ако не приемате тези условия, не е препоръчително да използвате уеб сайта. Всички потребители, които използват сайта са длъжни да спазват поетите от тях задължения по отношение на посочените Общи условия.
ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:
1. Наименование на Доставчика: „ЕС О ЕС ЛОКСМИТ“ ООД
2. Седалище и адрес на управление: България, гр. София, бул. ''Климент Охридски'' 25
3. Адрес за упражняване на дейността и адрес за отправяне на жалби от потребители: България, гр. София, бул. ''Климент Охридски'' 25
4. Данни за кореспонденция: България, гр. София, бул. ''Климент Охридски'' 25 телефон 0700 20 696
5. Вписване в публични регистри: ЕИК 205823722,
6. Надзорни органи:
(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg
7. Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност № BG 201442226
Чл. 3. (1) Ползвателите сключват с Доставчика в платформата SOSLOCKSMITH.BG договор за покупко-продажба на стоките, на адрес SOSLOCKSMITH.BG. Договорът се сключва на български език и се съхранява в базата данни на Доставчика в платформата.
(2) По силата на сключения с Ползвателите договор за покупко-продажба на стоки, Доставчикът в платформата SOSLOCKSMITH.BG се задължава да организира доставката и прехвърлянето на собствеността на Ползвателя на определените от него чрез интерфейса в платформата стоки. Ползвателите имат право да поправят грешки при въвеждането на информация не по-късно от отправяне на изявлението за сключване на договора Доставчика в платформата SOSLOCKSMITH.BG.
(3) Ползвателите заплащат на Доставчика на платформата SOSLOCKSMITH.BG възнаграждение за доставените стоки съгласно условията, определени в платформата SOSLOCKSMITH.BG и настоящите общи условия. Възнаграждението е в размер на цената, обявена в платформата SOSLOCKSMITH.BG. В случай на техническа грешка на цената, Доставчикът незабавно уведомява Ползвателя за правилната цена на продукта и има право да откаже направена поръчка, поради грешно изписване на реалната й цена.
Чл. 4. (1) Ползвателят и Доставчикът в платформата SOSLOCKSMITH.BG се съгласяват, че всички изявления помежду им във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис и чл. 11 от Закона за електронната търговия.
(2) Предполага се, че електронните изявления, извършени от Ползвателите на сайта са извършени от лицата, посочени в данните, предоставени от Ползвателя при извършване на регистрация, ако Ползвателят е въвел съответното име и парола за достъп.
Чл. 5. (1) Ползвателите използват предимно интерфейса на страницата на Доставчика в платформата SOSLOCKSMITH.BG, за да сключват договори за покупко-продажба на предлаганите от доставчиците в платформата SOSLOCKSMITH.BG стоки.
(2) В случаите на поръчка на стоки без извършване на регистрация от страна на Ползвателя, последният приема тези общи условия с момента на финализиране на поръчката.
Чл. 6. Ползвателите сключват договора за покупко-продажба на стоките в платформата SOSLOCKSMITH.BG по следната процедура:
(1) Влизане в системата за извършване на поръчки в платформата SOSLOCKSMITH.BG.
(2) Избиране на една или повече от предлаганите от Доставчика в платформата SOSLOCKSMITH.BG стоки и добавянето им към списък със стоки за покупка.
(3) Предоставяне на необходимите данни за индивидуализация на Ползвателя като страна по договора.
(4) Предоставяне на данни за извършване на доставката;
(5) Избор на способ и момент за плащане на цената.
(6) Потвърждение на поръчката;
Чл. 7. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок 30 дни, считано от датата на приемане на стоката от Доставчика чрез единния формуляр за отказ от договора, достъпен на сайта на Доставчика в платформата SOSLOCKSMITH.BG на адрес https://SOSLOCKSMITH.BG/obshti-usloviya-polzvane в Приложение № 1 към тези общи условия. Информация за упражняване на правото на отказ е достъпна на адрес https://SOSLOCKSMITH.BG/obshti-usloviya-polzvane в Приложение № 2 към тези общи условия.
(2) Правото на отказ по ал. 1 не се прилага в следните случаи:
1. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
2. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
3. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
4. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
5. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката, включително и кодове за активиране на лицензи на софтуер, функции в софтуер или виртуални средства за разплащане. Изпълнението на договора за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер (вкл. кодове за съдържание и цифрово съдържание, което не е на материален носител), които са разпечатани след доставката, започва от момента на разпечатването и потребителят губи правото си на отказ, като изрично се съгласява с това.
6. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
(3) Когато доставчикът в платформата SOSLOCKSMITH.BG не e изпълнил задълженията си за предоставяне на информация, определени в Закона за защита на потребителите, Потребителят има право да се откаже от сключения договор в срок до една година и 14 дни, считано от датата на получаване на стоката. Когато информацията е предоставена на потребителя в рамките на срока за отказ, същият започва да тече от датата на предоставянето й. Потребителят има право да отправи изявлението за отказ по този член директно пред Доставчика чрез единния формуляр за отказ от договора, достъпен на сайта на Доставчика в платформата SOSLOCKSMITH.BG на адрес Приложение № 1 към тези общи условия.
(4) Когато Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, Доставчикът възстановява всички суми, получени от потребителя, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора. Доставчикът възстановява получените суми по банков път, освен ако потребителят не е изразил изричното си желание за използване на друго платежно средство. В случай, че потребителят желае сумите да му бъдат възстановени чрез пощенски запис/паричен превод, то таксата за услугата, която съответният куриер/пощенски оператор начислява е за сметка на потребителя и се определя от куриера/пощенския оператор. Доставчикът не може да въздейства върху тази такса, не я определя и не се облагодетелства от нея по никакъв начин.
(5) При упражняване на правото на отказ, разходите за връщане на доставените стоки са за сметка на потребителят на основание чл. 55, ал. 2 от ЗЗП. Доставчикът няма задължение да възстанови и допълнителните разходи за първоначалната доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от безплатната стандартна доставка, предлагана от Доставчика.
(6) Потребителят се задължава да съхранява получените от Доставчика в платформата стоки и да осигури запазването на тяхното качество и безопасност по време на срока по ал. 1.
(7) Потребителят може да упражни правото си на отказ от договора с Доставчика като отправи писмено изявление до Доставчика чрез стандартния формуляр за отказ от договора, достъпен на адрес https://SOSLOCKSMITH.BG/obshti-usloviya-polzvane в платформата SOSLOCKSMITH.BG в Приложение № 1 към тези общи условия. Стоките следва да се изпращат без наложен платеж, на адреса на Доставчика, а именно гр. София, бул. ''Климент Охридски'' 25.
(8) Когато доставчикът в платформата SOSLOCKSMITH.BG не е предложил да прибере стоките сам, той може да задържи плащането на сумите на потребителя докато не получи стоките или докато потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.
(9) В случай доставка на стоки, които се доставят промоционално заедно с други стоки в комплект (т.нар. bundle стоки), при упражняването на правото на отказ на Потребителя по този член и изискванията на Закона за защита на потребителя, на Потребителя се възстановява съответния намален размер на индивидуална цена на стоката като се вземе предвид съотношението на цените на стоките в електронния магазин когато не се купуват заедно (т.е. съотношението между ненамалените цени на стоките).
(10) Независимо от горните хипотези, Потребителят се задължава да върне стоката в търговски вид. Търговски вид означава вид, който да позволява последващата продажба на стоката като нова. Разопаковането на стоката следва да не е довело до очевидно нарушаване на търговския вид на стоката. В случай на нарушен търговски вид на стоката, Доставчикът има право по своя преценка да откаже да приеме отказ от договора или да начисли на Потребителя разходи за възстановяване на стоката в търговски вид. Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
(11) В случай на упражняване на правото на отказ по този член, счита се че Потребителят е упражнил и право на отказ по отношение на бонус съдържанието, принадлежащо към стоката.
(12) Правото на отказ се прилага и за книги, единствено в случай, че по книгата няма следи от употреба и е в запазен търговски вид, а ако книгата е била опакована с фолио – опаковката не е разпечатана. Изпълнението на договора при закупена книга, започва от момента на разпечатването, при което потребителят губи правото си на отказ и потребителят изрично се съгласява с това.
(13) При връщане на стоката, Потребителят се задължава да я върне заедно с пълния получен комплект, както и всички съпътстващи документи – касов бон, фактура, приемо-предавателен протокол, гаранционна карта (ако са издаден такива).
(14) При връщане на стоката, Потребителят се задължава да върне и всички подаръци, които е получил заедно с поръчаната стока, в случай, че такива са изпратени от Доставчика.
XIII. РЕКЛАМАЦИИ
Чл. 8. (1) Потребителят има право на рекламация, като при предявяване на такава, пълният комплект документи (вкл. касов бон/фактура, приемо-предавателен протокол, гаранционна карта и др.), както и стоката, следва да бъдат изпратени до адреса на офиса на Доставчика в гр. София, Дървеница бул. ''Климент Охридски'' 25, офис на SOSLOCKSMITH.BG
(2) Транспортните разходи при изпращане на продукт за гаранционно обслужване се поемат от Ес О Ес Локсмит, единствено при условие, че продуктът е изпратен от офис на куриерска фирма Еконт до адрес: гр. София, Дървеница бул. ''Климент Охридски'' 25 офис на SOSLOCKSMITH.BG
(3) В случай, че продуктът бъде изпратен за гаранционно обслужване до друг адрес, различен от посочения в чл. 8. (2) и/или не бъде изпратен от офис на куриерска фирма Еконт, транспортните разходи ще са за сметка на Ползвателя.
(4) Гаранцията е валидна само за производствени дефекти и несъответствия, съществуващи при доставянето на стоката и появили се при нормална експлоатация, на територията на Република България. Гаранцията отпада и клиентът заплаща стойността на ремонта (като може да бъде отказано сервизно обслужване) в случаи на повреди причинени от:
- Неправилна употреба и/или неправилно съхранение.
- Нарушена цялост на гаранционните стикери.
- Идентификационният номер на продукта (IMEI-номер), серийният номер или дата-кодът, ако има такива, са били премахнати, заличени, увредени или са нечетими по какъвто и да е начин.
- Изпускане, удар, приложен натиск, разляти течности.
- Опит за поправка от неоторизирани лица или фирми.
- Използване на зарядни у-ва, батерии и периферни у-ва, различни от приложените в комплекта.
- Неизправности в електрическата мрежа, неправилно включване в електрозахранването, екстремни условия на околната среда или на бързи промени на тези условия, природни бедствия и други форсмажорни обстоятелства.
(5) Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба. Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното.
Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора: |
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора) |
– До ЕС О ЕС ЛОКСМИТ“ ООД, ЕИК 201442226, със седалище и адрес на управление: България, гр. София, бул. ''Климент Охридски'' 25: – С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга* – Поръчано на*/получено на* – Име на потребителя/ите – Адрес на потребителя/ите – Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия) – Дата ------------------------------------------------------ * Ненужното се зачертава. |
Информация относно упражняване правото на отказ от договора
Стандартни указания за отказ:
I. Право на отказ от договора от разстояние или извън търговския обект.
I. Имате право да се откажете от настоящия договор, без да посочвате причини за това, в срок 30 дни.
II. Срокът за отказ е 30 дни считано от датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте влезли във владение на стоките.
За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите на контактните данни, посочени на SOSLOCKSMITH.BG и за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща).
Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително. Можете също така да попълните и подадете по електронен път стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление за отказ на нашия уебсайт SOSLOCKSMITH.BG. Ако използвате тази възможност, ние незабавно ще Ви изпратим на траен носител (например по електронна поща) съобщение за потвърждение на получаването на отказа.
За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора.
IV. Действие на отказа.
Ако се откажете от настоящия договор, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 30 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от настоящия договор. Ще извършим възстановяването по посочена от Вас банкова сметка, като при този случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви разходи за Вас.
Имаме право да отложим възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Вие трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките. Разходите се очаква да не надвишат приблизително сумата за доставката или стандартната куриерска услуга.
Вие отговаряте единствено за намаляване стойността на стоките вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.
Допълнителна потребителска информация вижте на SOSLOCKSMITH.BG